martes, 23 de octubre de 2012

L'expulsiu en el part de la Nit

L'altra dia re-llegint el que vaig escriure del part de la Nit em vaig adonar que algunes coses no havien anat aixi com creia...
per exemple, la llevadora va arribar a les 7 i 30- 7 i 35 a casa ..
i a les 8 en punt (no 8 i 5, em vaig equivocar..quin fallo ! ) a les 8 n punt ja la tenia a la bebe en braços !!!
i, quan em deia ella,com vols posar-te , dreta,estirada, de costat...eren les 8 menys 5 minuts aprox pero ella emva dir : t'aconsello de costat i m'hi vaig posar, pro em sentia incomoda, volia parir dreta i vaig dir: no, no, vull estar dreta !!! quan em vaig posar dreta ( pero una mica agupida com una mica de " cuclillas " pro no gaire, força dreta..) em va dur uns minuts posar-mexactamnt comvolia i comoda...
a les 8 menys res...2 minuts , ( com amolt 2 minuts..) va dir ella:  ya sale !
- la cabeza, un hombro ( tot aixo ho deia rapidissssssimmmmm) ,tomaaa ! i ja me la va donar i lavaig agafar n braços.!!!!!!!!!!!
l'expulsiu va ser com a molt ..diria que d'un minut...com a molt !!!!
vem quedar impresionats !!! i la llevadora va dir que portava 25 anys atenent parts i parts i qu no es facil veure un part aixi i que estava impresionada !!!!!!!!!!!!!
la Nit va sortir disparada !!!!!!!!!!!! jo quasi no vaig empenyer res, empenyia fortissim la Nit ! i va sortir disparadissima !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heu llegit llibres de parts naturals ? jo n'he llegit molts i m'encanten...
Doncs si els heu llegit...jo no vaig sentir aquest part ( el d la Platja si ) ni el famos " Aro d fuego" ni em va costar empenyer cops,,,ni res,ni la sensació de " que me parto " ....ni por a desgarrar-me, ni sentir que et trenques,ni.....res de ressss!!!!!!!!!!!!! ni mal al sortir la bebe !!!!!!!!!!! res..............
vaig sentir una sensacio de ohhhhhhhh com quan et tires pr un gran tobogan i estas baixant.....
i molta alegria!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
i em vaig quedar paradissimaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa de veure  que ja la tenia n braços !!!! ja ? ja esta ? ja ??? pensava jo...!!!!!!!!!!!
després ni cap desgarro, ni va caldre cap punt ( amb la Platja tampoc ) ni  cap rascadeta .....res de res !!!! la llevadora deia que semblava que no hagués parit !!!!! jo em trobava superanimada, superbe, no mmolestava res ni em feia cap mal ni res enlloc.....com si no hagues parit, si ! pero contentissima d'haver parit !!!!!!
amb un sol pujo, va sortir la nena sencera disparada , de cop !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en un minuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuttttttttttttttttttt va sortir !!!!
ni em vaig enterar , ni em va donar temps a res!!!!!!!!!!!! va ser guapissim i una sensacio guapissima !!!!!!!!!!
quin expulsiu mes guapo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Amb la Platja l'expulsiu van ser estones, si vaig notar el " aro d fuego " , i molt mal, van caldre 2 pujos..no va ser tant rapid pero es que aquest xpulsiu va ser massa, de rapidisssssssiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimmmmmmmmmmmmm!!!!
El part de la Platja va ser a casa, un part natural, pero va ser a l'aigua, va ser maco, un dia us l'explicaré!
Quan penso en l'expulsiu de la Nit...va ser......taaaaaaant taaaaaaaaaaaaant raaaaaapid, com no us podeu imaginar !!! molt xulo, estic contentissima de com va anar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario