sábado, 13 de octubre de 2012

Enllaç molt bo !!!!!!!!!!!!

Avui mirant un altre blog, he vist un enllaç que m'ha agradat molt i que vull compartir amb vosaltres. Aquí el teniu:

http://dl.dropbox.com/u/100002290/Louise%20Hay%20-%20Usted%20puede%20sanar%20su%20vida.mp3

Es d la Louise L Hay . El primer cop que em vaig llegir un llibre de la Louise L Hay era l'any 2001 , ja fa uns anyets, jijiji....pero desde aleshores mel's he llegit i llegit moltissimes vegades  !!!!!!! m'encanten !
també m'he llegit molts altres llibres bons d'autoajuda, com per exemple ls bonissiiiiiims llibres de Alice Miller.
I molts altres , us n parlaré un altra moment !!!!!
Aquest blog on he vist aquest enllaç es un blog d'una familia que fan escola a casa. A vegades miro blogs d families que fan escola a casa, hi ha moltissssimmmes families que fan escola a casa qu tenen un blog i a vegades m'agrada llegir-los !!!!!!




No hay comentarios:

Publicar un comentario