miércoles, 17 de octubre de 2012

Quina pena i quina alegria !

Avui dimecres , haviem d'anar aquest mati ( ja fa uns dies que ho vem anar parlant tots a casa i ja ho teniem dsde ahir del tot decidit) a Moià, a una activitat de Belles Arts ( pintura, fang, etc ).
Resulta que fa molt moolt poquet han començat una activitat de Belles Arts a Moià , els dimecres pel mati per nens que fan escola a casa.
Fan pel mati,  de 10 a 11 i 30 pl grup d petits i de 11 i 30 a 1 i quart pels nens mes grans, o sigui pl grup de grans.
I els dimcres, que es un dia maco !
Nosaltres el primer dia q era de prova per a veure si els nens els agradava, no hi vem poguer anar, ja q jo tenia feina, sessions....i sabent greu, no vem anar-hi.
vem parlar al vespre o l'endema amb una familia molt maca q coneixem i tenen varis fills fent escola a casa i q si hi havien anat i ens van explicar coses de com havia anat . I ens van explicar q la mestra es una noia jove q esta acabant la carrera de belles arts o te molta experiencia donant tallers, classes etc de Belles Arts a nens i nois de diferents edats i que a mes te molta experiencia amb nens i que havia fet de cangur de diferents nens  que feien escola a casa , fa un temps. I coneix molts nens que fan escola a casa o q es una noia molt responsable i amable. Ens va cridar molt l'atencio i vem dir que aniriem el proper dimecres a que ho provessin les nostres dues grans, la d'11 anys i la de 4.
Vem anar el proper dimecres, es adir  dimecres passat i de 10 a 11 i 30 va fer la Platja en el grup de petits i despres a l'altra horari, la Julia amb el grup dels grans.
Vem poguer estar els papis allà tota l'estona veient que feien , sobretot amb el grup dels petits , quye la noia ens va dir que cap problema i que podiem estar alla al costat del nen mentre feia l'activitat , amb els grans ja son altres edaats i  ja son ells mateixos que no ho demanen i que no els cal tant ( o gens en molts casos ) tenir la mai o el papi al costat mentre dura l'activitat. Pero tambe tenen unes edats ( la Julia te 11 pero n'hi havia de tambe mes grans que ella ) que despres et saben explicar be que han fet, que esl ha semblat etc i els petits no et sabrien donat tanta explicació igual .....
tot i aixi com que els grans van fer molta estona a fora, a l'aire lliure, vem veure d'un tros lluny algunes estones el que feien. Els petits tambe van fer activitats a l'aore lliure a fora quasi tota l'estona.
La sala es molt maca!!!!!! l'espai, sala, cuina, etc es precios. A fora es guapissim, es muntanya, hi ha molt tros per correr, es molt maco, i hi ha cavalls, ponies....
acabada l'activitat ( petits i grans ) tots els papis, mamis i nens vem dinar les fiambreres q ens haviem portat dde casa. Vem dinar a la sala i acabat de dinar tots els nens van sorti a fora-  a correr i jugar estones.
Ens va agradar molt en general pero per moltes coses , valorar el q van fer de belles Arts , valorar mes coses...ho voliem parlar estones tots a casa i pensar-ho be i parlar-ho amb les nenes que a vegades ens deien q les apuntessim i a vegades q no - i ho anaven parlant i ens feia a tots molta il.lusio apuntar-les per anar cada dimecres pero en part cap de nosaltres estavem del tot convençuts...o ara pensavem que si i ara que no....
al final vem decidir despres de parlar força tots a casa, que aniria nomes la Platja ja que al grup de grans finalment serien nomes nens tot i ella no volia ser la unica noia.
La Platja si estava convençuda ( o aixo creiem ahir ) o avui al mati s'ha aixecat decidida anar, que avui tocava fer fang ! ja teniem la bata apunt i tot i anavem a marxar tots apunt per anar cap a Moia , quan la Platja ha dit que no.  Que ho havia tornat a pensar i que no volia anar .hi.
N'hem tornat a parlar....al final , cap de les dues volia anar-hi...en algun moment la gran ha dit que ara ella si ( quina bogeria jeje) al final les dues han dit que no...com que no les vull forçar a una cosa q no els vingui de gust , els hem dit que vale, que no hi anavem  i  NO hi hem anat...pero m'ha fet pena perque havia preparat la seva bata amb il.lusio i pensava que alla fent fang s'ho passaria be !!!
A mes son nens i nenes molt macos i m'agradava que els anes veient un cop per setmana....
aixi que hem canviat de plans,i  enlloc d'anar a Moia aquest mati hem anat a altres llocs a fer coses q teniem x fer, hem anat a fer compres..i hem comprat unes joguines per donar-li dma passat a la Nit, q cumplira ja..1 any !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
els ha encantat a ls nenes comprar els regalsi tot el q hem fet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quina pena no haver anat a Moia !!! la majoria son families q coneixem de fa temps i ens hagues agradat papis i nens anar-nos veient cada domecres i veure'ls avui...
pero quina alegria, passar un mati tant maco com hem passat i veure-les tant contentes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!aixi q ..quina pena i quina alegria!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
despres hem comprat un menjar per emportar a un lloc de Terrassa , d'on vivim fins Terrassa , les nenes al cotxe supercontentes ...i hem menjat el menjar en un parc molt maco de Terrassa que es diu Parc Sant Jordi , que maco es, us el recomano , m'ha encantat , jo era el primer cop que hi anava , el papi de casa ja el coneixia de fa molts anys .
Allà hem menjat el menjar asseguts en uns bans del parc, quin solete mes maco feia !!!
i les nenes han corregut, juga, ballat, saltat ,,pel parc. I la peque agafada de la meva ma ha volgut seguir colomets .....quina gracia fa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
també allà hi ha una casa enorme ( us posare fotos aviat, quan tingui temps de posar fotos que no en tinc mai..ara escric amb una sola ma mentre ella esta sobre meu ..) molt macaaaaaaaaaa la casa aquesta ....i a dintre avui hi havia una exposicio i hem entrat a visitar-la, era gratuita.
Era una exposicio dels diferents tipus de religiions del mon, era interessamt . Qualsevol moment del dia qualsevol dia en qualsevol lloc, sorgeixen coses per aprendre !!!!!!!!!!!!!!!
sortint d'allà hem fet un passeig  i ja ens hem anat al cap de poc cap a Viladecavalls, un poble preciosss que esta a prop de Terrassa , i que es on avui tenia que anar jo a explicar contes, avui anava a la tarda a la biblioteca de Viladecavalls a explicar contes ! ja hi havia anat fa anys i em van trucar fa dies perque hi anes avui.
M'encanta aquesta feina d'explicar contes ! quan vaig començar a dedicar-me mes enserio a la feina de conta contes la Julia tenia 1 anys, 1 anys i poc...com ara la Nit ! pero ara la Julia dintre de res fara dotze anys ! fixeu-vos si fa anys i anys q faig aquesta feina d'explicar contes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i m'encanta i sempre va molt be!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vaig per biblioteques, escoles llars d'infants, festes de pobles i ciutats, escoles d'educacio especial, festes Majors, etc etc
per tot Catalunya i he explicat contes vegades a Valencia, França, Arago, Andorra, etc etc...
viatjant molt amunt i avall molts cops, sempre viatjant tots junts amb les nenes i de cada viatge han apres sempre milers de coses, han vist rius , muntanyes i mil coses...i de tot el q es veu s'aprenen milers de coses...
esta molt desactualitzada pero si voleu veure la meva web es
www.estrelladelscontes.com
desde fa anys q m'he anat formant en coses apassionaants ( soc terapeuta floral, mestra de reiki, terapeuta i tallerista de cicles femenins, terapeuta de sanacio a traves de l'escriptura..etc etc etc)  desde fa anys a part d'explicar contes tambe faig sessions de reiki, sessions i tallers de cicles femenins, sanar-se escrivint, visites de flors de Bach etc etc...o tambe m'encaaantaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! per exemple ahir al mati vaig estar fent sessions individuals de sanar-se escrivint, sessions de reiki, etc i m'encanta...o les nenes mentre jo treballo sempre estan amb el papi i mentre etreballa ell estan amb mi i sempre sabem els dos que estan superben cuidades i be !!!!
les sessions d'ahir o d'altres dies d'aquesta setmana o altres setmanes, m'encanten , em fan sentir viva, realitzada, feliç....i es una feina que m'encanta, la sanacio, reiki, etc ....i fa anys que ho faig !!!!!! pero la feina d'explicar contes, d'anar cada copp que em criden d'una biblioteca o escola a explicar contes m'apassiona , es una feina  preciosa !!!!!!!!!!!!!! avui ha ant molt beee i m'han dit moltes mares de nens que quan tornaria , i la directora de la biblioteca ja m'ha donat una altra data per anar-hi al desembre ! ja tinc una data pel Desembre per anar a aquest precios poble, a Viladecavalls.  Les nenes poden estar alla escoltant els contes amb el papi amb elles, pero a vegades prefereixen anar a passejar o berenar a algun lloc amb el papi emntre jo explico contes, avui han estat els 45 minuts q he explicat bonics contes, han estat amb el papa a uns parcs de tobogans que hi havien al costat de la biblioteca.
Quan despres he acabat hem llegit contes i mirat llibres tots una estona a la biblioteca i despres hem anat els 5 una estona aun parc d'allà al costat i despres ja amb musica al cotxe , cap a casa !!!
He fet fotos alla al parc, aviat a veure si poso algunes fotos aqui al blog, fa temps que ho vull pero mai tinc temps .....escric superrapid quan puc , corrents ..ara son les 12 de la nit...i depressa corrents sense quasi ni pensar que escric ni fixar-me en com ho escric....
segur que dema algun moment la Julia s'ho llegirà tot aixo que he escrit ara, li encanta anar entrant al blog i llegir el que he escrit el dia abans ....aixi que encara que ara tingui son m'encanta area haver escrit aixo , m'encanta quan l'endema la Julia s'ho llegeix amb aquella cara d'il.lusio !!!!!!!!!!!!!!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario