miércoles, 10 de octubre de 2012

M'encanta escriure!!!!!!!!!!!

Mai tinc temps d'escriure aqui al blog !!!!!! a mi q m'encanta escriure, em fa feliç, em relaxa....em a estar animada, d bon humor....etc etc es q m'encaantaa escriure!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
fa dies q pensava escriure pero mai tinc cap moment....ara escric un segon mentre dono el pit a la peque de casa q encara no dorm i son ja les dues de la nit....
Tinc tantissiiiiimes coses per explicar q segur q totes no em donara temps ara d'explicar...pero explicare algunes !
ja tinc amigues, conegudes, algu de familia...q fa dies q em diuen " va escriu al blog q tenim ganes de llgir-te!!" doncs escriuré ara aqui algunes coses ....pero totes les q us voldria explicar, no em donarà temps perque s'està dormint la bebe i me'n vull anar a dormir aviat...q fa dies q per moltes coses dormo molt poc i avui estic cansadissima!!!!
i que son les 2 i pico de la nit ...ja son hores d'anar a dormir !!! i mes dormint poc desde a tants dies pr tantes coses..i a mes que desde que va neixer la Nit,aviat farà 1 any, es passa la Nit amb la teta, ara perque vol llet ara prque vol succionar ( MAAAAAIIIIIII ha volgut ni un segon cap tipus de xumet, a mi emsembla be ja que el xumet es una cosa artificial pero a vegades si h comprat diferents marques, colors, tamanys i ho he anat intentant perque sino esta enganxada a la teta a la nit moltes hores i jo moltes nits dormo molt poc i descanso poqueeettt...tot i aixi estic contenta que creixi sense cap bibero, sense llet artificial, snse xumet...i amb la teta tantes hores de dia i de nit i m'encanta dornar-li ! ).
Aquest cap de setmana vem estar en un stand a la fira Ecoviure d Manresa .
A l'estand posava "Sol Creixent " , quin stand mes gran i maco !!!!!!!!!!!!
vem estar-hi divendres tarda , de 4 a 8 i 30, dissabte de 10 mati a quasi 9 nit , dinant allà unes hamburgueses mentre informavem a gent....i totes aquestes hores amb les 3 nenes allà!!!!!!
i diumenge al mati va star alla el papi , va venir a dinar a casa amb nosaltres i tota la tarda de diumeng fins les 10 nit vem estar els 5 allà!!!!
Van ser moltes hores d'informar dels propers cursos i tallers q farem i de donar triptics i fulls d'informació a centenars de gent !!!!!!!!!!!!!!
(www.solcreixent.com) va ser cansat pero va ser maco i vem fer molta feina !!!!!!!! i vem veure molta gent , amics, veins, etc i va venir molts amics i molta gent de facebook a veuren's !!!! i vem veure molta gent q feia anys q no veiem ! tambe vem coneixer molta gent !
tambe havia a altres stans altres nens i nenes q van parlar, cantar, jugar...amb les nostres, estones ! tambe van venir amics nostres a veuren's i van anar amb elles a fer passejos per la fira estones, tambe en un stand hi havia unes nenes q ja coneixiem molt de fa temps ...tambe tota la tarda de dissabte i la de diumenge hi havia els avis de les nenes q van venir a ajudar-nos i moltes estones van anar a passejar i berenar amb les nenes i s'ho van passar molt be !
Aquest mati, avui era dimecres, el papi de casa ha anat a fer un taller de mates per nens i nenes a un poble maquissim a uns 30 minuts en cotxe de la ciutat on vivim, ha anat a Moià. A les 10 i poc del mati ja estava allà i ha tornat a casa cap a les 2 del migdia i hem dinat els 5 junts a casa.
Era un taller per nens i nenes q fan escola a casa i era un taller com els q fa ell, divertit, amb jocs, amb activitats divertides amb taps, pals de colors, mocadors de colors petits i grans, un mocador gegant d colors, miralls, etc etc......i podien estar allà mirant i al costat del su fill, els pares i /o mares.
Primer el grup de petits i mes tart el grup de grans. En el grup de petits hi havia nens de 3 i 4 anys i algun mes gran i al de grans de 7 anys i cap amunt, hi havien nens d'11 anys, de 12, de 13 anys....
Ho feien en una sala molt maca envoltada de verd i muntanya i amb cavalls i cabres a prop. Feia molt sol i molt bon dia i quasi tot el mati han fet les activitats a l'aire lliure, a fora.
Ell ha estat dies demanant-me i insistint-me molt perque anessim els 5, per estar amb mi i perqu les 2 grans tambe gaudiissin del taller. Pero jo ja li vaig dir q volia quedar-me a casa amb elles, m'encanta q estiguem sempre mil hores els 5 junts pero de tant en tant m'encaaaaaaantaaaaaaa i necessitooooo passar tot un mati sola amb elles i elles ho necessiten i agraeixen !!!!!!!!!!!!!!!!!!! ell desde fa teeemps n va fent de  tallers d mates per nens, grups de families, etc ..a escoles, biblioteques...i ja hem anat molts cops amb ell a llocs !!!!!!!! i tornarem a acompanyar-lo a llocs pero ara perqu jo impartia un taller, ara perque tenia gent per  reikis, ara perque estavem a ecoviure...les nenes i jo teniem la sensacio q feia massa dies q no passavem un mati sencer juntes i soles i les 4 ho necessitavem com l'aire!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Quin mati mes guapo hem passat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hem estat estones a casa, parlant, fent uns jocs, cantant cançons i mes coses q ja us xplicare, i despres hem estat hores al parc d'aprop de casa !!!! feia molt sol, estava ple de colomets i hi havia alguns nens....com m'ncanta passar hores amb les meves tres princeses !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! s'han passat el mati felices, contentes, rient.....i dient-me " ens encanta estar amb tu !!!!!!!!!!" quantes pessigollees, abraçades , i rialles han hagut aquest mati !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
no canvio aquest mati per res !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! encara q sgur q els del taller de Moia s'ho hauran passat molt be i hauran apres moltes mates jugant .
Pero jo crec q moltes epoques, setmanes, dies, els recordaran per lo macos pero el mati d'avui ha estat tant xulo i especial q sempre el recordaran !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! un mati precios!!!!!!!!!!!! us explicare un altra dia coses del mati d'avui i altres coses q us vull explicar .....dorm la peque, me'n vaig a dormir.....
Bona nit a tothom !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario