sábado, 27 de octubre de 2012

Moments màgics.

L'altra dia parlavem amb la Platja, dels moments q estem abraçades, ens diem coses a l'orella, ens fem petons , juguem a jocs divertits i riem molt les dos juntes, quan li explico contes..etc ella deia q hi ha moments tant guapos q son com..moments magics!
aquesta setmana passada hem anat molt de bolid, molta feina, moltes coses per fer de molts temes, molts assumptes que sen's han ajuntat...etc tot i aixi, encara que a vegades anem de bolid, ( aquesta setmana mooolt ) sempre hi ha moments magics !
momeents magics per la Platja son coses que li fan molta il.lusió !!!  moments especials..moments per recordar, per mai oblidar....com ahir saltar amb les botes d'aigua ( havia plogut) en uns bassals del carrer ( va ser ella qu ens va demanar qu la portessim a uns bassals grans i xulos a que saltés allà una mica amb les botes d'aigua , i vem agafar el cotxe i vem anar a buscar-li uns bassals guapos perque saltés, que be s'ho va passar !!!! com saltava, quina il.lusió !!! ) .
Aquest mati a part d'anar a comprar i fer moltes altres coses, el papa , la Júlia i la Platja han anat  a fer un passeig a peu, i recollir fulles del terra qu a les nenes els feia il.lusió recollir-ne moltes, sempre els agrada molt ! han tornat a casa amb unes bosses plenes de fulles de diferents formes i tamanys !
La Platja diu : Quan la Júlia em pinta la cara a casa perque li demano i em fa papallones, maduixes..quan em disfresso i soc una princesa , quan salto a bassals , quan recollim fulles, quan comprem castanyes a la castanyera , quan mengem castanyes a casa amb aquella il.lusió, quan em riu la Nit amb aquella cara, quan veig que te una dent més , quan abans d'anar a dormir m'expliques contes , quan el papa em fa pessigolles quan em desperto al mati, quan ens abracem la Júlia, la Nit i jo alhora , quan la Júlia em canta una cançó que li h demanat .....sempre hi ha tants moments màgics !!!!!!
elles si que estàn plenes de magia !!!!!!!!!!! i tot i que hi ha dies , per diferents temes i circumstancies, que son dificils, que costen, que son plens d'estres, que tot costa molt...que no s'acaba encara el dia...que anem massa cansats....
sempre hi ha dies macos !!!!! i a vegades em dono compte que quan hi ha hagut dies massa estressants i dificils per diferents coses, elles han seguit tenint rialles, il.lusions, i " moments magics " !
La veritat es que son unes nenes molt agraides, i positives i plenes d'il.lusió!!!!!!!!!!!! i  a vegades agraeixen i donen importancia a moltes coses, i em fan veure qu encara que  a vegades hi hagi dies dificils , i amb estres, i m'hagi sentit malament per no poguer estar tant per elles.... elles son felices i saben que fem sempre  tot el qu sabem i podem a cada moment !!!!!!!!
i  saben que sempre estem intentant fer totes les coses el maxim de be !i saben que les estimem amb bogeria!!  saben com som, com ens agrada ser, saben que poden confiar en nosaltres...
Ens agrada ser nobles, honrats, com cal, fer les coses be, pensar molt be abans de prendre qualsevol decisió, ser sincers, ajudar a tothom amb tot smpre que podem, ser coherents, consequents, valorar be les coses, ser agraits, positius, aprendre de totes les expriències, etc...
i ens agrada millorar dia a dia i creixer dia a dia com a persones, com a parella i sobretot com a pares.
La forma de ser d'elles, les seves preguntes, paraules...etc...tot ens ajuda a anar millorant com a persones i com a pares.  M'encanta el titol d'un blog 'una mare, el blog es diu
"Mis hijos,  mis maestros "
realment elles em fan donar-me compte de tantes coses, pensar tant, reflexiona tant, millorar tant, creixer tant......
ahir la mitjana em va dir q li havia encaaaantat veure l'arc d ST Marti al carrer , i quan vem estar els 5 parats mirant-lo...
per ella crec q va ser un moment màgic i ho va ser , quin cel mes maco i quin moment mes maco!!!!!!!
Donar valor i gràcies de  tot ( si, tambe de veure un arc iris) és preciós, bo, positiu....etc.....això es el q fan elles , crec, dient moments magics, a la seva manera donen valor i agraeixen tot.




No hay comentarios:

Publicar un comentario