lunes, 29 de octubre de 2012

Heu escoltat la música que he posat a l'entrada anterior...

Es la que tenen posada la Júlia i la Platja , q estan fent ballet!
Ja sabeu q anys enrere la Julia va anar a ballet a escoles de ballet i mirant llibres i videos ha sguit temps fent ballet a casa i ara unes hores a la stmana li ensenya a la mitjana d casa.
El papa avui es a Ripollet, a una hora i pico de casa en cotxe, tenia coses importants a fer !
i fa hores q ha marxat de casa. I la Nit ara juga amb pilotes d colors asseguda a terra i les 2 grans fan ballet, la gran " li fa classe a la mitjana " . Ahir la gran va escriure i pensar q li faria avui a la mitjana, fan quasi sempre ballet els dilluns al mati i tambe algun divendres mati.
Està fent-li tot amb jocs divertits i li ha explicat un conte d'unes princeses q feien ballet!
ara li esta fent uns jocs, ara son uns conillets q busquen pastanagues i han de fer tal postura per trobar-les, ara son una abella q han d volar fnt tal postura per trobar flors....
ho van fent tot , contentes i rient i amb la musica q us he posat a l'entrada anterior d'aqui el blog.
La mitjana va amb el mallot posat i escolta molt ala seva grmana . I la gran, que aviat farà ja dotze anys, esta feliç, feliiiiç i em diu a la orella fluixet : "mama ahir vaig pensar molt i qu be ho vaig fer perque m'està anant molt be!!!!"
- si , us vaig mirant tota l'estona-dic jo
- i sóc una mestra molt bona oi !-diu ella
al moment diu ella..m'agrada mes dir que soc una acompanyant o guia ....li proposo coses i si vol les fa i sino no...
vaig a seguir-les mirant !!!!!!!!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario