viernes, 6 de julio de 2012

Cicles Femenins .

Encara estem a l'Aragó ! avui fa una setmana q vem arribar aqui al migdia , ara son les 10 i pico de la nit, ja fa estona q dorm la mitjana de casa i ja fa una miqueta q està callada i mig dormint al llit la gran..i la peque mentre ara escric està a la teta, dormint-se..
Avui estan cansades...avui s'han aixecat dora al mati i hem fet moltes coses..!!!
us explicaré moltes coses aviat!
demà dissabte al matí, a un poble prop d'on estem, faré ( vull dir donaré, impartiré...) un taller que es diu "Els cicles femenins " en una sala molt maca d'una botiga preciosa on fan tallers molt interessants.
Aquest taller és molt interessant i maco, un taller preciós !!!!!!!!!! fa temps que faig tallers molt interessants i m'encanta!!!!!!!!!!!! i m'encanta fr un avui aqui , un demà allà...i anar a molts llocs, per Catalunya , on visc, i fora de Catalunya!!
guanyar diners fent coses que estàs segura q saps fer be, pots fer be i fas be, fent coses que t'agraden i et fan sentir realitzada i feliç, i transmtre aquesta felicitat a qui t'escolta en el taller..tot això és molt important !!!!!! per qui fa el taller (jo ) i per qui el rep, l'escolta...
mireu!!!!  www.solcreixent.com/estrellailesllunes
aviat escriuré mes coses, posaré fotos, la traduiré al castellà...etc...
Ja fa anys que fem tallers ( els impartim) molt interessants, el meu Dani ( desde fa temps molta gent li diu Nel ) i jo!!!!!!!!!!!!!!! jo faig de cicles femenins, autoestima i mes coses!!!! ell fa d varies coses, sobretot de feng shui !!!!!! I vem estar molt temps organitzant molts tallers i cursos amb professionals ( tallers de temes d'emocions, autoestima, etc etc ...........) i nosaltres hi erem quasi sempre allà( o un o l'altra..els 2 junts no..un sempre fora al parc amb les nenes...) escoltant totes les hores, com un alumne més.
Mireu!!!! www.solcreixent.com
Doncs demà d'11 a 1 del matí , taller dels Cicles femenins a l'Aragó !
ja dormen les 3 nenes...me'n vaig a dormir aviat....
Abans d'anar a dormir us dic una frase que he llgit a facebook i m'ha encantat!!!
"El peor defecto de una mujer és no darse cuenta de lo valiosa que és!!!!!!!!!"
Valem, i valem molt!
clar que si !!!!!!!!!!!!
Bona nit !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



No hay comentarios:

Publicar un comentario