Follow by Email

jueves, 26 de julio de 2012

Avui a Canet de Mar !!

Com ja sabeu, desde fa anya i anys i anys.,...i mes anys encara !!! (ui sembla q us vagi a començar a explicar un conte) que explico contes. I es una feina molt maca !
vaig a escoles, llars d¡infants, biblioteques, festes de pobles i ciutats. escoles d'educacio especial, instituts, etc etc,,,i vaig per tot Catalunya i fora de Catalunya!!!!
un dia aqui , un altra dia allà...i quasi be sempre anem tots junts !
una setmana avui aqui i demà allà i l'altra cap allà i despres una altra setmana enlloc...va com va...
doncs avui aquesta tarda anirem a l'actuació que tinc a Canet de Mar, en una plaça a l'aire lliure!!!
ahir vem quedar per veuren's al vespre amb els avis i al final no va poder ser, però si  que vem quedar que aquest mati els veurem i si no poden per la feina els dos, vindrà l'avi. sol. I ara dintre d'una estoneta vindrà a casa nostra i estarà unes estones a casa , les nenes en tenen ganes!
Explicar contes és una feina molt maca i que fa anys i anys q faog i tinc molta experiència i per les nenes és maco, poden estar allà assegudes amb altres nens veient la mami explicar contes, però també m'agrada molt altres feines que faig desde fa temps , em refereixo a tallers, cursos, sessions, etc de creixement personal i emocional, tallers d'autoestima,  i altres coses de creixementm visites i sessions de reiki, flors de Bach, etc  tot això també m'apassiona moltissim ! m'encanta la psicologia, les terapies alternatives, el creixement emocional i espiritual i soc mestra de reiki i m'encanta el reiki, la meditació, etc...
però explicar contes m'agrada molt, la relació amb nens i nenes també, estar amb escenaris també....sóc de signe Leo, i tot el que sigui estar dalt d'escenaris i molt public , m'atrau moltissim, i microfons, i gent....és tipic de Leo !!!
Doncs ara acabarem de preparar coses per l'actuació meva de la tarda i veurem a l'avi...o dinarem..i després cap a Canet de Mar !!!!!!
ja havia explicat contes altres cops a Canet de Mar i el papi havia fet tallers de mates amb jocs , per nens, també a Canet...és maco Canet!!!
Avui, cap a Canet els 5 aquesta tarda!


No hay comentarios:

Publicar un comentario