Follow by Email

domingo, 15 de julio de 2012

Ja sóc mestra de reiki !!!!!!!!

Desde fa temps tenia el primer nivell i el segon, ara ja tinc tercer i maestria , ja soc mestra de REIKI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Estic contentissima!!!!!!!!!!!!!!!!!!! m'encanta el reiki!!!!!!
he fet, donat..reiki a diferents persones de diferents edats, molts cops i sempre ha anat moooooooolt beeeeeeeee!!!!!!!! tothom m'ha dit q li ha anat genial sempre, i seempre m'encanta fer reiki i ara m'encanta ser mestra de Reiki , estic conteentaaa !!!!!!!!!!!!!!
el primer nivell em va costar molt per moltes coses,  molts diners,  moltes coses..a mes va ser tot un dia del mati al vespre moltissimes hores ..a mes ..moltes coses , ja us explicaré, cada vegada ha estat tot mes facil i millor , he tingut diferents mestres , la ultima mestra, un encant de dona, una gran persona !!!!!! i tot genial !!!!!! m'encanta ser mestra de Reiki , m'encanta el Reiki !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario