jueves, 19 de julio de 2012

Avui fa nou mesos que va neixer la Nit !!!!!

Son les 9 dl mati, el papi fa uns 10 minuts que ha marxat de casa, com diu la mitjana " a guanyar euros " i abans de marxar m'ha dit." felicitats, que fa nou mesos que vas tenir a la Nit !!!! " jo desde feia estona que estava desperta i hi pensava !!!
que fort, que rapid passa el temps, ja fa 9 mesos d'aquell part natural a casa , d'aquell part taaant rapiddddd!!!!!!!!
Com diu una amiga que aprecio molt, aquesta nena la Nit, és " un sol matiner "!!!
si, és un sol ! sempre te un somriure precios a la boca , es carinyosa, bonica, fa molt bona oloreta sempre, ella no es vol mai separar de mi cap moment ni jo d'ella, clar !
dorm enganxada a mi prenent teta cada dos per tres cada nit desde que va neixer, mai ha volgut xumet i al cap de dies d'intentar-ho quan va neixer vaig pensar que perque ha de voler una tetina artificial ? aixi que com molts altres nens tambe molt sans i feliços, creix sense xumet ! mai ha pres un biberó, mai ha pres llet artificial, mai ha xumat un xumet...
està desde que va neixer sanissima i feliç, és un amor de nena !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
m'encanta mirar-la i mirar-la, i i mimar-la i petonejar-la, i portar-la amb manduca, bandolera i enganxada sempre a mi i a ella li encanta i no li agrada mai el cotxet i quasi be mai el fem servir.
Es preciosa, l'estimo moltiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissssssssssssssssssssssssssiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

1 comentario: