Follow by Email

miércoles, 11 de julio de 2012

Reflexions a les 9 i 30 del matí.

Fa hores que estic estudiant mentre les 3 nenes dormen i el papi de casa ha anat a un lloc..
faig una parada per dir el que estava pensant ara...
la mitjana ( les altres 2 també) menja la quantitat de menjar que vol quan vol, mai se la obliga a menjar tot lo del plat ni tal cosa concreta...
 i mai mai mai  maaai està malalta , sempre feliç , be de pes, be d'alçada...tot be...
estava pensant en lo convençudissima que estic de que  en general ( i amb un nen que va neixer sa, i que se'l tracta sempre molt be i que se l'estima molt ) contra menys
 sel's obliga a menjar( per mi lo ideal es no forçar-lo GENS ,  MAI ) i contra més mengen de gust, amb plaer, amb gana!!( i no per xantatge ni obligació ni presió ,)  més sans estan !!!! i més feliços !!!!
les meves filles mai estan malaltes , sempre sanissimes, i crec que gran part d'això és perque a casa se senten estimades, ( un dia us parlaré d'això ) i perque no se les força a menjar un menjar concret, o acabar-se lo del plat o ara mnjar tal cosa concreta...etc...
la naturalesa és sabia i el cos es sabi ! i un nen sap quan te gana i quan no i quan el cos li demana menjar i quin menjar si i quin no..
si enlloc de manar-los molt i obligar-los molt, els ajudem i guiem i acompanyem, perque aprenguin a escoltar-se a ells i escoltar el seu cos, a saber que necessiten, a creure en ells i en el seu cos i en la seva intuició...els estarem fent un gran favor, els estarem ajudant de veritat.
A més si el nen aprèn a decidir ai ara vol acabar-se el platan o no o menjar mes tart...o ara..etc va aprenent a prendre decisions . Si l'obliguem i ara s'ho ha d'acabar ell aprèn a obeir pero no a raonar, reflxionar, escoltar-se, decidir...etc...
estar clar que no pot decidir tot i fer tot el qu vulgui, un dia us parlaré d'això..es tracta de buscar i trobar el buscadissim equilibri.
Be, vaig a seguir estudiant,  bon dia a tothom !
i vaig a donar gràcies per tot el que tinc i tenim, ja que per males epoques, mals dies etc que es passin molts cops, tothom tenim cada dia moltes coses per agrair i jo fa molt temps que crec molt en la gratitud.
Gràcies de tot el que tinc !!!
només agraint de veritat tot el qu tens , pots atreure més coses bones a la vida !!!!
Bon dia a tothom !!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario