domingo, 19 de agosto de 2012

Avui fa 10 mesos la Nit !!!

Avui fa ja 10 mesos que va neixer la Nit ! sembla quee ra ahir mateix que em feia el test d'embaras, i ja ha passat l'embaras i ja fa avui 10 mesos del seu naixement !
El dia 15, fa pocs dies, va ser el meu cumple, vaig cumplir 38 anys i vaig passar un dia fantastic !!!! em van felicitar per l'ordinador i per telf , moltissiiimaaaaa gent, i entre aquesta gent varies dones
que aprecio molt!!!! em va fer molta il.lusio tantissimes felicitacions!
Al mati, tots els de casa em van felicitar i abraçar i vem menjar pastis de cumple cantant "Aniversari feliç "!!!! despres vem marxar a un lloc que ens agrada molt , a Sitges ! i vem passar el dia a la platja!!!!!
i vem tornar a la 1 i 30 de la nit a casa ! vem passar el dia els 5 a la platja o vem passar un dia genial !!!!!!!!!!!!!!!!!ens ho vem passar tot el dia els 5 moooolt beeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! va ser un dia fantasticcccccccccccccccccc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pel cumple del papi de casa també vem passar el dia a Sitges i també vem passar un dia precios!!!
Pero aquest dia va ser especial per moltes coses que ens van passar durant el dia, a mes , em vaig trobar amb una amiga de l'escola de quan jo tenia 9, 10 , 11 anys...amb 12 ja no anava a aquella escola...i que desde aleshores no ens haviem vist !!! i vem estar parlant les dues molta estona molt be !!!!!! i em va fer molta il.lusio!!!!!!!!!!!!!!
Al mati abans de marxar de casa em van donar uns regalets i ens va ensenyar el papi a totes un regal per mi mooolt especiaaaaaaal !!!!!!!!!!!!! em va encantaar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! es un video q m'havia fet ell de sorpresa !!!!!!! es per agrair la lactancia, el video em va emocionar i encantar i cada dia el miro !!!!! i les amigues q l'han vist els ha encantaat!!!! m'encanta haver donat el pit a demanda de dia i de nit a tota hora a la Nit desde q va neixer !!!!!!!! i li sehguire donant fins q ella vulgui!!!!!!!!!!!!!!
Avui fa 10 mesos q va neixer !!!!!!!!!! seguire escrivint un altra moment!!!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario