martes, 2 de abril de 2013

Llibertat

Abans us deia en una altra entrada , que si parlessis del tema de la llibertat que donem o han de tenir els fills , estariem dies i dieees parlaaaant, el tema dona per moooolt....
fa una estona pensava en una cosa que vaig veure fa poc en un parc. Un nen va agafar tots els bolsos de totes les noies i dones i mamas i iaies del parc. Les conegués , li sonessin de vista , o no les conegués absolutament de res !
i va anar traient TOT el que hi havia a cada bolso i ho va anat tirant pel terra del parc , TOT lo de tothom barrejat per allà i va llençar coses a la paperera !
jo el duia penjat i no em va dir res....
quan uan mare va dir : " però que és això , torna'm nen el meu bolso ! " la mare del nen va saltar enfadada : " no ho ha de tornar perque ell no vol i ell ha de tenir llibertat de fer el que vulgui " . Em vaig quedar i ens vem quedar molta gent , de PEDRA !!!!
paradissimes ! això per mi no es donar-li llibertat al nen ! és no ensenyar-li a respectar als demés .
Coses semblants n'he vist molts cops, moltes. Jo això no ho veig llibertat .
Un dia ens uns lavabos publics hi havia una nena engegant totes les aixetes, hi havia com unes deu piques de rentar mans ..engegant.les totes de cop, i tirant el sabo pel terra i agafant els papers de vater i tirant-los tots pel terra....
quan una mare li va dir : que estas fent ? aixo no ho has de fer !
la nena va dir : la meva mare esta al carrer , jo he volgut entar a voltar sola per aqui, eren uns centres comercials enormes, i he volgut estar aqui estona, i fer el que vulgues, i li he dit que ja sortiria al carrer quan vulgues jo , ara o al vespre o a la nit, quan vulgui.
_com es aixo ? va dir la mare.
_ es que jo tinc llibertat ! va dir la nena.
Per mi, per aquella mare que parlava amb la nena i per moltissima gent, aixo no es llibertat, no se quin o quins noms tindria pero no ho veig llibertat....

No hay comentarios:

Publicar un comentario