martes, 2 de abril de 2013

De que soc partidaria jo...

A mi m'agrada i soc partidaria de :
_ no cridar.les mai.
_ No pegar-les mai evidentment!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mai mai mai mai mai mai les he pegat!!! clar !!!!! ni els he aixecat la ma i trobo fataaaaal que es pegui a un nen, ni que sigui un sol cop , ho trobo mes que fataaaal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
_ donar-lis totes les explicacions que calguin les estones que calguin ( no ara no podem anar a tal lloc perque tal i qual...) o sigui mai allò de " no anem allà perque no o perque t'ho dic jo, o t'he dit que no doncs ja està ...etc etc MAAAAI ho faria !!!! ).
_ parlar-lis be, amb carinyo, amb amor. Això tampoc cal esforç, ja surt de fer-ho aixi, crec jo !!!
_ no castigar-les. No fer-lis xantatges.
_ Demanar-lis les coses be : " va reina, pentina't carinyo que sinó tindras el cabell enredat ".
_ ajudar-les amb tot el que els hi calgui. ( això de :"  això ho has de fer sol " jo no ho entenc aixi...crec que els nens sempre demanen fer les coses ells sols, i quan no es aixi, es perque volen ajuda , i mes endevant ja demanaran ells fer-ho sols. ).
_ explicar-lis el que ens pregunten i si no ho entenen, explicar-lis amb mes paciencia, mes calma , mes serenitat i les vegades que calgui canviant d'exemples i de maneres, sense cansar-nos ni dir-lis mai que ja ho havia d'haver entès.
_ avisar-les quan veiem perills. no deixar-les mai a casa d'algu que no coneguem be. Estar pendents d'elles, amb qui parlen, que els hi diu aquella dona del carrer que jo no conec , amb quines amistats es fan....etc etc etc etc etc...........
- seguir els nostres instints . " no t'ho prenguis encara que crema " etc etc etc..............
. jugar molt amb elles. Dir-lis sempre molt que les estimem . Abraçar-les molt , etc...
_ que hi hagi un control bo i sa , no controlar-la per voler controlar-les sino perque sapiguem on son i ells no vegin que ens es igual que fan o on estan....etc etc etc etc..............
etc etc etc etc ..m'estaria hores dient mil coses mes............
i donar gràcies cada dia de tenir-les , de que siguin els nostres fills i sentir-nos agraits de veritat i aprendre d'ells, ja que dels fills cada dia aprenem milers de coses !!!!!!!!!! ah ! aquesta tarda van a natació, estan tot el mati dient que si ja es l'hora d'anar-hi ! els hi encanta anar a natació !!!!!!!!! i a mi m'encanta el lloc on van ! sempre que han anat a anglès, musica, etc i que van a lllocs, he mirat i miro mil centres, molts llocs no em van be per moltes coses però mirant molt sempre llocs que ens encanten a tots ! aquest lloc ens agrada molt a tots i aprenen amb molts jocs que  els hi fan dintre l'aigua !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aprendre jugant i amb jocs és fantastic !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario