domingo, 17 de febrero de 2013

Risoterapia.

Avui fa crec..un mes ! de l'ultim cop q vaig escriure aqui al blog!!
veig a vegades blogs d'amigues, conegudes, moltes mares...que escriuen cada setmana, cada dos dies, i moltes cada dia !!!!
a mi m'apassionaaaaaaaaaaaaaa escriure !!! pero no tinc gaire temps mai..i últimament ja ho veieu, fa un mes de l'ultim cop !!!!
també passa, que m'agrada taaaaant observar-les quan miren una peli les nenes, quan parlen, juguen, fan una manualitat a casa...aquest mati la petita jugava amb unes nines , asseguda a terra, tranquil.la..
i les dues grans s'han posat un video de yoga, escoltaven el que explicaven..i anaven repetint elles les postures que feien en el video...
hi havia un silenci....
m'hagues pogut posar com altres dies , a estones, al costat d'elles  aescriure al blog, però com tantes dies tantes estones, he preferit no perdre'm ni un segon, m'encanta miraaaar-leees.....
les cares que fan, les reaccions que tenen...son tant gracioses, fan tant riure, et sorprenen tant a cada moment...
ara la petita esta dormida, i les dues grans son a un parc molt maco d'un poble a prop d'aqui, amb el papi. S'han emportat bicis, patins, pilotes, de tot !!! la petita ja es veia que tenia son i m'he quedat jo amb ella a casa.
Tot aquest mes....hem fet tanteeees coseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesssssssssssssssssss !!!!! dificil de resumir tot !!!!!
hem fet coses, han passat coses.....
també poc a poc anem portant coses cap al pis de Moià, us ho vaig explicar oi? doncs si ! aquell pis no te calefaccio i ara aviat la posaran i un cop posada i tot el d'aquest pis cap allà, ens anirem allà a viure ! ja tenim ganes !!!! ens fa il.lusió!!!
ara passem estones, mirant quins contes portarem cap allà, quins llibres, fent neteja de coses de casa ja que moltes coses que no ens volem endur cap allà, les anem regalant a amistats, a gent que coneixem, i a gent que no coneixem de res pero que ho hem posat a foros i ens ho han demanat i venen a casa a buscar-ho i els hi regalem.
Fa anys i anys que de tant en tant regalem coses que no fem servir a molta gent. Vem regalar fa temps molta roba, moltes coses, una rentadora, etc etc etc i ara tambe hem regalat moltissimes joguines que ja no fan servir o que no es volen emportar a Moià i roba i mes coses...
també moltes vegades molta gent ens ha regalat coses a nosaltres ! llibres, joguines, roba, una secadora, etc etc......coses que ja no feien servir.
També  aquest mes a part de fer coses de mates el papi ( feina ) algunes hores, molts dies ( a la web de Sol Creixent veureu la seva web de mates )(Nel) i fer algunes coses la mami, de feina, preparar coses ( bosses ) de roba i coses per donar, entregar-les , portar coses a Moià...llegir molts llibres per aprendre mes de coses que m'interessa aprendre mes per propers tallers que faré per coses de feina, jugar amb elles , amb les nostres nenes, explicar-lis contes, mirar pelis amb elles, anar amb elles estones a la biblioteca aque mirin llibres i contes i s'emportin llibres a casa...etc etc etc...dur-las al parc alguna estona a que corrin, parlin amb nens, juguin...a part....les hem portat a les activitats, ara mateix fan : la Júlia ballet, a una escola de ballet. Va un dia a la setmana de 12 a 1 del migdia i li fa la mestra , classes particulars. Havia fet ballet anant en un grup amb altres nenes, fa anys. Ara vol avançar molt amb ballet i per varios motius ara desde fa mesos ho fa aixi. I li encanta ! I les dues ( julia i Platja) teatre i manualitats ( una hora cada cosa.les dues juntes al mateix grup, un grup que van nens de 3-4 anys, i nens de 5, 6, 7, 8...9...10, 11 i hi ha dos de l'edat de la Julia, de dotze. La Platja te 4 .)  Hi ha uns 35 o 40 minuts aprox en cotxe desde casa per portar -les i despres s'ha de tornar ! però van molt contentes i fan les 2 hores seguides, primer 1 h teatre i despres manualitats.
En el grup hi ha molts nens i nenes de totes les edats i hi ha varios nens que com elles, fan homescholing ( o escola a casa, educació a casa....és el mateix!) .
A vegades anem els cinc, deixem allà a les 2 grans i ens anem a un bar el papi i la mami i la baby a fer una infusió, la peque s'adorm i fem un te calent o alguna cosa per prendre mentre parlem la mar de be de coses fins al cap de 2 hores que hem d'anar a buscar les grans!
algun cop va ell i jo fins que tornin , em quedo a casa amb la peque, de tant en tant quedar-me a soles amb la peque em ve molt de gust, jugoooo amb ellaaa i quan dorm, tinc algun moment per llegir i fer coses sola.
Aquesta setmana passada em vaig quedar a casa amb la baby perque estava ella, i jo, molt refredades!!!
van haver uns dies, ja fa dies, que les vem tenir dieees, va durar dies...les treees amb febre!!!!!! febres altes i moltaaaaa tos, diarrees, mocs...les tres!!!!!!! el papi de casa estava algun dia tot el dia, algun dia quasi be tot el dia (excepte unes 2 hores aprox per feina) amb mi, i pendents de les nenes, les vem portar varios cops al metge ( la seva pediatra es a St Cugat, tenim molta estona de cotxe) , medicaments ( la majoria d'homeopatia) a tota hora per totes, tornar a anar la farmacia, quan no plorava una, plorava l'altra, quan no tossia molt una, vomitava l'altra....a les nits jo no dormia gens cap nit pendent sobretot de la Nit, que s'ofegava tossint....
al cap d'uns dies les dos grans ja estaven força be i ara estan perfecte! pero la petita se li va complicar el virus amb una infeccio per bacteries, tot i que la seva pediatra ni nosaltres no som amants dels antibiotics, la nena estava fatal, perdent molt pes, plorant de dia i de nit i li va pujar molt mes la febre, al final antibiotics i mes medicaments i mes dies ....
en total ella ha estat 15 dies malament, i aquests 15 dies jo he anul.lat tot el que tenia per fer de feina per estar 24 hores al dia pendent d'ella, quin faaaaaaaaaaaaaart de patir quan veus que ploren tant i es troben malament! i res de gana, sort de la teta, que això si que sempre en vol de dia i de nit !!!! ara no es pot dir que estigui 100% del tot be, no....però ja fa varios dies que no te febre, i esta moooooooooooooooooooolt milloooooooooooooooooooooooooooooooor!!!!!!!!!!! aixi que el taller d'ahir, no el vaig anul.lar i el vaig anar a fer. Era un taller de risoterapia en un centre de Berga, hi ha un tros en cotxe desde casa.
M'encanta ser risoterapeuta i fer tallers de risoterapia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
era per adults. Hi havia 10 adults esperant-me quan vaig arribar. Va anar moooolt beeeeee!!!!!!!!!!!!!!!
Va durar una hora i mitja. Vem anar els 5 i quan vam arribar jo vaig baixar `per anar al lloc i ells sen van anar en cotxe a un forn-bar a berenar. Al cap d'una hora i mitja em van venir a buscar.
Les 3 nenes havien estatr superbe berenant amb el seu pare, que conteenteees!!!!!!! i a mi m'havia anat super be el taller!!!!!!! i tothom havia quedat molt content del taller!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Els vaig fer activitats i molts jocs, i es van estar l'hora i mitja tots rieeeeeent i rieeeeeent!!!!!!!!!!!
La risoterapia te mooooooooooooooolts beneficis a nivell fisic, psicologic................
cliqueu on posa risoterapia, veureu q interessant! www.solcreixent.com
aixi q ahir era dissabte i vaig treballar, tambe molts diumenges treballo a vegades i despres a vegades molts dilluns o dimarts o dimecres no....depèn...
m'encaaaNtaa la risoterapia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i m'agrada ser risoterapeuta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aquest mes la Platja `pregunta molt, com s'escriu tal paraula, com s'escriu no se que, aqui que posa.....li anem contestant tot i està apreneeeeeeeeent molt!!!!!
fa raonaments de nena mes gran, esta molt gran, pregunta sempre mil coses de mil temes...
la Júlia també esta mooooooolt gran , es va fent una noia!!!!!!!
la peque juga molt, observa tot, es fixa amb tot....riu molt..
la Júlia i la Platja diuen que això de la risoterapia esta molt be perque riure es maco, sa, i divertit !!!!!!!!!!!!!! i que tothom hauria de riure mes!!!!!!!!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario