domingo, 30 de septiembre de 2012

Quantes coses !

Quantes coses fem ultimament, quanta gent coneixem, quantes amistats noves anem fent......aquests dies jo he fet terapis de reiki a gent, sóc mestra de reiki i m'encanta, m'apassiona desde fa molt tmps el reiki !!!!!!
sempre q faig reiki a algu , l'endema em diuen q els ha anat taaant beeeeeeeeeeeee i q en se molt !!!!!! mes q sabr-ne tant crec q m'apassiona i les coses quan les fas apassionada han de tenir bon resultat!!!!!!!!!!!!!!!!! doncs a la gent q li he fet reiki aquests dies tambe els ha anat molt be!!!!!mentre les nenes han estat mirant contes, parlant, jugant amb el papa en un altra espai , no a l'habitacio on faig reiki...i algun dia ha vingut algun nen ( fills d qui es venia a fer reiki ) i han jugat amb ells !!!!
la Nit cada dia es fixa mes en tot, diu mes coses, vol repetir mes paraules..es una passada de maca i graciosa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i a les sves germanes els encanta mirar-la, observar-la, dir-li coses...i anar veient els canvis q fa cada dia !!!!!!!!!!!
La Platja , de 4 anys, juga molt a botiguetes, amb els papas, la Julia o alguna filla d'amics nostres o veineta.....li encanta jugar a botigues !!!!!!!!!!!! a casa tenim moltes caixes amb fruites i verdures de jugar i juga a qu ella ven ! li encanta desde fa uns dies i a tota hora vol ser botiguera!!!!!!!!
l'altra dia em diu : " li venc un tomaquet d 2 euros, un platan de 3 , un pot d'olives d 2....etc etc " i li dic jo al final, i quan haig de pagar? i em va dir : " ajuda'm a comptar-ho mama "
i vem anar-ho comptant i vem arribar a la conclusio que jo havia de pagar 8 euros. I vaig fer veure que li pagava .
Ahir jugant amb ella a botigues un altra cop,  em diu ella :
" et venc una patata de 3 euros i una llimona de 3 euros, m'has d donar 6 euros. "
Molt be ! li vaig dir jo. I em diu : I t regalo una barra de pa, i et venc un croisant d'un euro, llavors son 7 euros ".
Jugant va fent uns avenços cada dia amb mil coses !!!!!!!!!!!!!!!!!!
tambe a vgades volen qu els imprimim dibuixos de l'ordinador i elles pintar-los, retallar-los..s'ho passen molt be i la Platja cada vegada pinta mes be , retalla mes be..i ho fa tot amb tanta alegria i felicitat i amb tanta sguretat amb ella mateixa que es una passada !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tambe aquests dies ha volgut moltes estones fer plastelina i puzzles. I veure pelis de dibuixos a l'ordinador en angles i fer dibuixos ella..
la Júlia va agafar 2 llibres a la biblioteca i sel's va llegint  a estones, li encanta llegir !!!!!!!!!!!! tambe fa dibuixos moltes estones, li ncanta dibuixar, de sempre !
Tambe li encanta veure com dono el pit  ala Nit, com em diuen molta gent es una sort pogur-ho veure i observar d'aprop i saber qu quan sigui gran no tindra dubtes de si tindra llet si sera bona la seva llet i si podra amamantar , i tindra informacio i seguretat amb ella mateixa...i haura vist d'aprop un miracle precios, veure amamantar a les seves germanes. La Nit te 11 mesos i pren tot el dia i tota la Nit !!!! la Platja amb 11 mesos ja no prenia pit i es meravellos que la Nit encara prengui i que les sves germanes ho vegin !!!!!!
Aquest dissabte, ahir , vem anar a " Marenostrum " a Barcelona ( amb qui va neixer en un part a casa, la Platja ) a una xerrada qu feia el doctor Xavier Uriarte sobre les vacunes. Es podia anar pares i fills, tots, i vem anar tots 5 , i alla hi havia molts nens i nenes de diferents edats ! va durar hores, va sr molt interessant, i els nens tenien espais i jocs i joguines per jugar i les nenes van estar-hi be !
Aquesta tarda hem estat a casa els avis i ens hi hem quedat a sopar i tart hem arribat a casa . Les nenes alla han explicat moltes coses , de les activitats que volen fer aviat, per exemple la Platja ens demana molt desd fa dies que l'apuntem a ballet....la Julia demana altres activitats...i aqusts dies tambe m'he informat a llocs pero encara no tenim res decidit.......aquets dies tambe el papi ha treballat fent classes de reforç de mates i prparant i rganitzant propers tallers de mates que farà......
estem pensant i organitzant molts tallers i moltes coses que farem aviat..............
i estem organitzant que explicarem i que farem al stand que tindrem a la fira d'Ecoviure ! els propers dies 5, 6 i 7 estarem n un stand a ECOVIURE a Manresa. Si veieu un stand que posi " Sol Creixent" passeu a saludar-nos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario