jueves, 7 de junio de 2012

Reflexions...

Avui és el cumple del papi de casa !! Felicitats guapissim !!! l'hem felicitat, li hem donat uns regalitos, hmesmorzat tots junts a la cuina , pastis i suc, li hem cantat " Aniversari feliç "...i ara dinarem i ens anirem els cinc a fer un passeig a algun lloc ...
ha rebut per correu electronic, facebook, tlèfon, etc felicitacions..
Que contentes stàn les nenes !!!!!! la Platja és molt il.lusionada i li fa moltissimail.lusió tots els cumpleees , es torna boja de conteeentaaa!
Jo, sempre que es el cumple d'algú, penso molt...tothomdiu que sempre penso molt, i és veritat...els dos som aixi, ens agrada reflexionar molt abans de prndre decisions i mai prendre decisions perque si, o sense haver pensat gaire o a la " tum-tum "...
però jo pels aniversaris smpre penso moltissim...els aniversaris em conviden a la reflexió...
Crec que és importantissim importantissim importantiiiiiiiiissiiim reflexiionar tot molt be a la vida.
Tot i havent reflexionat molt i havent valorat molt, et poden anar les coses malament, pots haver-te equivocat...però almenys saps que ho havies pnsat be i qu no havia stat decidit a la " tum tum "...
jo crec que els errors, les quivocacions, quan les coses van malament, etc....tot porta a mes reflexions, a canvis, a entendre coses, a canviar coses i canviar tu, a un creixement....
Quan les coses no han anat be o no van be en el sentit o aspecte que siguin, no pot servir només per passar-ho malament, quan les coses no van be, en l'aspecte que siguin o no hi han anat...ha de valdre per reflexionar mes, per entendre coses nostres d'ara, passades, coses d'altres, etc...per llegir mes llibres, parlar amb mes gent , valorar més coses, canviar coses de la teva vida i teves..els errors , les coses qu no ha  anat o no van be han  de valdre per canviar , fer un creixement emocional...etc....
també crec que s'ha de reflxionar molt sobre totes les decisions de la vida...
crec que no hi ha dcisions bones ni dolentes, cada persona , cada nen, cada familia, cada casa, cada situació familiar..es diferent, i cada persona, cada mare, cada nen..etc a cada etapa i moment de la vida necessita coses difrents. Jo mai he jutjat ni criticat però desde fa temps cada cop ho faig menys..i menys...es pot dir que , no jutjo ni critico mai a ningú , i n'estic contenta ! a no ser .depèn quines coses..que si les critico! per exemple , no entenc de cap manera , pegar a un fill ( ni 4 cops, ni 2..ni 1 !) i altres coses ....però d'altres coses no critico mai res, tothom te la seva manera de fer, pensar, actuar, educar....
Com se jo que la correcta soc jo i no un altra? no ho se ...per tant no puc criticar a ningú , igual l'altra es el que ho està fent be i no jo....
a més crec que cal ser respectuos, tothom viu i ha viscut experiencies i vivencies difrents, i pr tant pot valorar les coses diferents..i veure-les i viure-les diferents.....per tant , no criticar i deixar fer, i ser respctuos, és basic.
El que si penso que es important es que el que un decideixi hagi stat molt reflexionat. Si un ho ha reflexionat be i creu qu allò es la millor opció, segur que per ell ( potser per mi no ) es la millor opció !
El problema es ( crec jo ) quan es decideixen coses sense haver reflexionat gaire...
A mi m'encanta llegir molts llibres, informar-me molt be de tot, pensar molt, fer una bona reflexió, parlar-ho molt amb la parella i llavors prendre una decisió...
L'altra dia em deia una mare que conec, qu ella decideix pels seus fills coses que ella havia fet de petita, que veu que fan els seus veins i nebots....
jo crec que lo bo no es basar-se en fer el que fan els fills d'amics, veins, etc sinó en valorar be si allò és el que tu vols fer o no i perque si o perque no....
A mi , entres altres, m'encanten i hi crec molt, hi estic molt d'acord, els llibres del C. Gonzalez, i de la Laura Gutman. Us seguiré explicant i us explicaré el perque m'agraden !

No hay comentarios:

Publicar un comentario