lunes, 18 de junio de 2012

Perquè tinc un blog

Perque avui en dia totes les mares o almenys totes les que conec o, tenen un blog ? doncs suposo que cada una per un motiu diferent...
A mi, de tota la vida, sempre, m'ha encantat escriure !!!! de petita passava moltes eestones escrivint contes i d'adulta també he escrit moool i m'apassiona !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sóc feliç escrivint !!!!!!!!!!!
tinc llibres i contes publicats per editorials, un dia us parlaré d'això, ja que no és gens facil que et publiquin contes !!!!!!!! un dia us en parlaré de tot això ! tinc dos llibres amb varis contes scrits per mi dintre d cadascun i durant dos cursos escolars, a llibres de l'editorial Anaya , llibres de text dels coles, ( primer i segon primaria ) a dintre hi ha contes escrits per mi ! ja us ho explicaré be..
també he guanyat concursos de contes..m'encanta escriure ! em relaxa, em fa connectar amb mi mateixa, respiro millor, i després estic més centrada i reflexiono millor tot ..i em a sentir realitzada i feliiiiççççççççç!!!
Hi ha qui li agrada fer ganxet, cuinar, fer fang...etc etc a mi cosir, fer ganxet, mitja..no en se gaire i no m'agrada gens,,,cuinar...no és que m'agradi molt....només m'agrada depen que i només a vegades..
però m'agraden moltes altres coses, i escriure, m'apassiona !!!
llavors tenir un blog on escriure, m'encanta !!!!!!!!!!!!!!!!!!
encara que a vegades, moooltes vegades, ara em puc posar cinc minuts a escriure.... quan fa estones que dormen les tres nenes i ja he fet altres coses .....i ja son les 2 d la nit....!
i ja estic cansada però abans d'anar a dormir m'agrada escriure ni que siguin poquet...
aquest matí he escrit aqui al blog que ahir haviem anat al zoo, però rapidissim i amb una sola ma, mentre donava el pit a la baby de casa ! he trigat un minut a escriure-ho ! ho escrivia rapidissiiiiiiiiiiimmmmm i mentre mirava com feien uns dibuixos les nenes ! i m'anaven elles parlant !!!
i no he deixat d'escriure-ho prque la nena gran de casa m'ho ha demanat, m'ha dit qu li feia il.lusió que scrivis al blog que ahir vem passar tot el dia al Zoo !
Sense pensar gaire que posava ni com ho posava ...i rapidissiiiiiiiiiiiiiiiiiiimmmm ho he escrit corrents !
Quan veig taaaaants blogs preciosos, que es nota que han pensat que escric abans d'escriure, que de tot el que van explicant hi ha sempre fotos, i videos...fins i tot dibuixos...
quedo meravellada ! jo amb la informàtica ....no som molt amiguetes, no en se gaire, em costen moltes coses..vaig lenta.....i a més no tinc geeeeeeeeeeeeeeeeeeeensssssssssssssssssss de temps per dedicar-me al blog .....
de tant en tant, amb la Júlia, mirem blogs d'amistats nostres, molts blogs de families que també fan escola a casa i ens encanta veure tantes coses escrites, i tant be, tantes fotos sempre...quins blogs més macos !!! ns encanta llegir tot el que expliquen i mirar les fotos !La Júlia a vegades mira ella blogs i llegeix moltes coses ( blogs de gent que coneixem ) ijo estic a prop d'ella i emva comentant coses...
Jo, amb 3 nenes, i 2 d'elles petites, una 4 anys i l'altra demà fa 8 mesos...moltissims dies no arribo mai a poguer fer tot el que voldria i molts dies vaig de bolid i sense temps per res...
Tot i aixi, m'agrada tenir un blog , encara que sigui per escriure-hi poc i rapid i de tant en tant !!!
M'encanta escriure i tenir un blog, per escriure algun dia, però el que més m'agrada és estar tot el dia amb elles i per elles  ! d'aqui anys quan sigui mes grans ja tindré més temps pel blog i altres coses....
Demà la peque de casa fa 8 mesos que va nèixer ! quin part més ràpid i maco ! un part natural a casa , un dia us explicaré com va anar el part ! va ser el meu segon PVDC ( part vaginal després de cesarea) i aquest també a casa , amb una llevadora molt bona que aten parts a casa ! us ho explicaré un dia aqui al blog...i segur que també seran les 2 i pico com ara avui...
a dormir....zzzzzzzzzzzz..........

No hay comentarios:

Publicar un comentario