martes, 26 de junio de 2012

Dilluns al matí visita a la fàbrica del Colacao !!!

Aquest dilluns al matí vem anar moltes families que fem escola a casa a la fabrica del Colacao, a Parets del Vallès ! nosaltres ja feia dies que ens haviem apuntat per anar els cinc , però al final la bebe havia dormit poc la nit anterior i l'endemà feia pena despertar-la per anar cap allà i em vaig quedar jo a casa amb la Nit i van anar el papi de casa amb les dos grans de casa, cap allà !
S'havia d'estar allà a la fàbrica a les 10 del matí i des de on vivim fins allà hi ha troosss amb cotxe!!
allà els van explicar coses, ensenyar les màquines, etc , tot molt interessant!!!!!!!!!!!
i després els van donar a cada nen galetes, un got de llet amb colacao per prendre allà, colacaos per emportar a casa, uns regalets....etc !
tots els nens s'ho van passar molt be i van aprendre moltes coses interessants!!!
molts nens van anar amb el pare i la mare, altres amb el pare, altres només amb la mare...
La Júlia quan va tornar a casa em va explicar que hi ha una altra fabrica de Colacao a la Xina, quants treballadors hi ha a aquesta frabrica de Parets del Vallès...moltes coses que la Platja no m'explicava, però la Platja em va dir :
he vist moltes nenes que ja coneixia, altres que no coneixia..ha estat un matí maco ! i si, mama, és molt bo el Colacao, això ja ho sabia , però ara ho he après molt, el Colacao és boníssim!!!!
Elles si que son bonissimes, diuen cada cosa ! fan cada cosa !!!! son tant gracioses!!!!!!!!!!!!!!!!!!
La Júlia fa gracia veure com es queda amb tantes dades, amb tantes coses....i després les recorda, te les sap explicar be...
la Platja amb 4 anys recent fets, fa molta gràcia sempre!!! és supergraciosa, tal com s'explica, tot el que diu..
desde dilluns a tota hora vol llet amb Colacao ! abans també en prenia molts dies, però ara en vol cada dia !!!
Molts nens que van dir que anirien al final no van anar però tot i aixi van anar una bon grup de nens i nenes, que tots fan escola a casa i de diferents edats, uns de 3 i 4 anys, uns de 12 i 13...inclús alguns de mes de 13...i altres, edats entre 4 i 12...hi havia de totes les edats !!
Aquestes trobades , sortides, etc d'escola a casa, va qui pot quan pot..però molts nens es van veient...
i sempre estàn barrejats nens d'edats diferents, això és molt maco perque els grans aprenen coses dels petits i els petits dels grans i es relacionen tots amb nens de diferents edats...i sempre se senten comentaris, es veuen imatges, etc molt maques ! els grans intenten molts moments entendre els petits i els petits als grans...per altra banda tots tenen clar que un nen de 5 anys pot tenir una madures d'un nen molt mes gran ...per exemple..i que no podem a la vida regir-nos pel que diu al DNI , de l'edat real..perque cada nen es cada nen i no tots els nens de 8 anys per exemple son iguals, i n'hi ha que amb 8 anys poden parlar amb els 15 i portar una conversa amb ells molt be i altres amb 8 juguen superbe estones amb els de 2 i 3 anys i també estar be ! cada nen es cada nen !!!

3 comentarios:

  1. Gemma! Segur que vas veure al meu marit! Treballa a la Cola Cao de Parets, quina casualitat :)

    ResponderEliminar
  2. Es q al final jo em vaig quedar a casa amb la bebe i el meu marit va anar amb les 2 nenes grans...bueno, una d'elles te 4 anys pero ella diu q s'esta fent molt graaan jijij
    ah q be q treballi al Cola cao!! q guay i si quina casualitat!!!!!!!!!
    una abraçada guapa !!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  3. aixi q jo no hi vaig anar,,,no ho se pero igual ells si q van veure'l .
    si, quina casualitat..jijiji.

    ResponderEliminar