Follow by Email

jueves, 24 de mayo de 2012

El Rei Carles VIII

Fa mesos que volia buscar cinc minuts per escriure aqui al blog, però mai tinc temps últimament per posar-me a escriure al blog...i fa mesos q no escrivia res!
Ara tinc un mini-segondet i l'aprofito...
Tinc segur q cada dia s'aprenen mil coses sempre...
avui la Júlia ha agafat una revista q ha trobat per casa, de fa temps, i s'ha posat a llegir-la a fora la terrassa amb mi, on jo estava donant la teta a la bebe de casa ( que ja te 7 mesos, com passa el temps!!!!) i amb una ma fent un massatge a l'esquena a la mitjana ( q ja te 4 anys !!). Ella estava dreta d'esquenes a mi, feia solet, estava contenta...li encanta q li faci massatges ! no es q li fes mal res..li he proposat jo d fer-li perque se q li encanta! doncs la Júlia al costat nostre llegia una revista ( fluixet..) i al cap d'una mica , m'ha demanat q llegissim juntes una cosa i ho hem llegit..i n'hem parlat...
Resulta q al Renaixement a França es va posar de moda anar amb sabates molt amples!
tothom volia fer com el Rei Carles VIII , q també anava amb calçat molt ample!!!!!
resulta q ell hi anava perque en un peu tenia 6 dits!!
Ella ho ha trobat molt curiós, i feia prguntes i hem anat parlant i hem buscat després informació d coses..
hem parlat de malalties congenites, del Renaixement, dels números romans, de Reis....
després ella ha volgut fer una redacció del q havia après i un dibuix.
Quan li he corregit la redacció, hem repassat el tema dels accents.
Sense q diguis " anem a fer tal cosa " van sorgint sempre coses i constantment nens i adults estem aprenent i aprenent !!
Amb mesos sense escriure res, tinc milions de coses x explicar! ja us aniré explicant coses!!!!!!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario