jueves, 24 de mayo de 2012

El Rei Carles VIII

Fa mesos que volia buscar cinc minuts per escriure aqui al blog, però mai tinc temps últimament per posar-me a escriure al blog...i fa mesos q no escrivia res!
Ara tinc un mini-segondet i l'aprofito...
Tinc segur q cada dia s'aprenen mil coses sempre...
avui la Júlia ha agafat una revista q ha trobat per casa, de fa temps, i s'ha posat a llegir-la a fora la terrassa amb mi, on jo estava donant la teta a la bebe de casa ( que ja te 7 mesos, com passa el temps!!!!) i amb una ma fent un massatge a l'esquena a la mitjana ( q ja te 4 anys !!). Ella estava dreta d'esquenes a mi, feia solet, estava contenta...li encanta q li faci massatges ! no es q li fes mal res..li he proposat jo d fer-li perque se q li encanta! doncs la Júlia al costat nostre llegia una revista ( fluixet..) i al cap d'una mica , m'ha demanat q llegissim juntes una cosa i ho hem llegit..i n'hem parlat...
Resulta q al Renaixement a França es va posar de moda anar amb sabates molt amples!
tothom volia fer com el Rei Carles VIII , q també anava amb calçat molt ample!!!!!
resulta q ell hi anava perque en un peu tenia 6 dits!!
Ella ho ha trobat molt curiós, i feia prguntes i hem anat parlant i hem buscat després informació d coses..
hem parlat de malalties congenites, del Renaixement, dels números romans, de Reis....
després ella ha volgut fer una redacció del q havia après i un dibuix.
Quan li he corregit la redacció, hem repassat el tema dels accents.
Sense q diguis " anem a fer tal cosa " van sorgint sempre coses i constantment nens i adults estem aprenent i aprenent !!
Amb mesos sense escriure res, tinc milions de coses x explicar! ja us aniré explicant coses!!!!!!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario