sábado, 11 de febrero de 2012

Ahir..

Ahir al migdia va venir a casa una noia que coneixem, és una dona molt agradable i te el titol d'assessora de lactancia i te molta experiència resolent dubtes de temes de lactancia a moltes dones, te molta experiència i pel que tinc entès, en sap molt ! a més és infermera i treballa d'això, d'infermera ! i a part de treballar, de manera voluntaria prque és una cosa que li agrada molt, ajuda a noies amb la lactancia materna. Fa un temps va venir un dia a casa , jo tenia una mastitis força solucionada ( m'havia pres jo unes boletes d'homopatia que sabia per expriència , per  la mastitis de la Platja , que m'ho va dir la llevadora aleshores, sabia que funcionaven ) i a part em feia molt mal perque portava dies que no s'agafava bé. Em va donar " truquillos " perque s'agafés bé la bebé al pit i em va anar perfecte ! ahir al matí la vaig trucar prque em feia mal un pit, moolt maaal..i veia que al acabar de mamar la bebé, sortia sang...va venir quan va poguer a casa, cap a les 3 i pico del migdia , i m'ho va mirar bé, em va dir que és una infecció bacteriana , bé, em va ajudar i assessorar molt bé i em va tranquil.litzar molt ! ahir va venir a casa amb el seu fill, i mentre ella i jo erem a la cuina tancades, fora la cuina hi havia el papi de casa amb les nostres dues nenes grans  i el seu  fill( la peque era amb mi a la cuina) que be van jugar i que be s'ho van passar !!! l'assssora de lactancia , que ja havia estat un altra cop a casa nostre, em va dir una cosa que em va fer molta gràcia, em va dir :
" Li he dit al nen que aniriem a una casa que sembla una botiga de joguines perque realment ho sembla ! " i és que realment si, tenim a casa moltiiiiiiissimes joguines de molts tipus i moooolts jocs ! molts els hi hem anat comprant ls papis , altres els han anat regalant familiars,amistats, veins..per cumples, etc i també tenim algunes joguines d' amics i veins que ja no feien servir i ens ho van donar. També tenim moltes joguines i molts jocs d'una ludoteca d'una ciutat lluny d la nostra, coneixiem als que tenien la ludoteca i fa varios anys van tancar i ens van donar mil joguines per nosaltres!! però moltissimes joguines, jocs, ninos..els hi hem anat comprant nosaltres amb els anys, anar comprant coses, i penso que és importantissim tenir joguines i que els nens juguin i juguin i juguiiiinnnn !!!!!!!!!!!!!!!!! crec que els nens que juguen hores i hores i hores son nens sans, feliços, desperts, intel.lignts, somniadors, molts d'ells segurs d'ells mateixos i amb bona autoestima,i mes coses....i ames crec que mooooooooooltes coses els nens les aprenen a traves del joc , és important tenir molts jocs i joguines ! crec que la millor manera d'aprendre a moltes edats, milions de coses, és a travès del joc !!!!!
crec que els nens necessiten jugar !! és importantissim que juguin i juguin !!!!!!!! seguiré un altra moment !!!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario