martes, 24 de enero de 2012

Biblioteca

Aquesta tarda hem fet varies coses, demà és dimecres, ara son les 2 nit i com que la petitona no dorm, aprofito un moment a escriure aqui!! m'encanta escriure!!
com us deia aquesta tarda hem fet varies coses, una d'elles, hem anat a la biblioteca.
Hi ha tros, però s'hi pot anar a peu i aixi ho hem fet,  hem anat i tornat a peu .Sobretot penso que hi ha tros perque desde q ha nascut la peke, fa 3 mesos, vaig sempre molt cansada i descanso poc i dormo poc....però m'agrada caminar i no era pas el primer ni el segon cop desde q ha nascut la bebe, q caminava tros..ara, hem arribat a casa tardet i molt cansada...
allà hem mirat contes i llibres amb les 3 nenes, i  ens hem trobat allà gent q coneixem , he parlat amb varies mares q m'he trobat , les nenes han vist i han parlat amb nenes q coneixen, q s'han trobat allà...h fullejat molts llibres interssants, hem tornat molts llibres q teniem per tornar...
i hem agafat molts contes, llibrs, pelis, cds....
ens mirarem tot el q hem agafat , durant dies, amb les nenes i també hem agafat llibres pels papis, ja veurem si trobem alguna estona per llegir-los...
la Júlia i la Platja han dit que ara voldràn estar dies mirant i llegint i veient,, moltes estones els contes, llibres, cd..que els hi hem agafat , que tot ho han escollit elles .
Han agafat molts llibres i molts contes ! i també pel.lícules !
un dels llibres que tenia ganes de mirar-se demà la Júlia, és un que parla de paisos i hi ha mapes i fulls plens de banderes...
abans d'anar a dormir , ja fa hores, les dues han dit, que demà voldràn fer banderes , un altra cop com ahir i avui ! els agrada moltissim ! i les dues nenes m'han dit aquest vespre, que les relaxa i les fa sentir be! la Júlia diu que tinc raó, que com us deia a l'altra entrada , en broma, això sembla " banderaterapia" !
a l'altra entrada també us parlava de les mandales, doncs a mi m'encanten i a les nenes també ! i h agafat també dos llibres a la biblioteca que parlen de la mandaloterapia , de quins tipus de mandales et fan sentir mes pau , quins et fan conectar amb tu mateix, etc etc...ja sabia coses de mandales però tinc ganes d'aprendre més coses i fer activitats amb mandales, aviat, amb les nenes.
Dorm la bebe, que la tinc en braços,,,shhhttt.....a dormir ella i jo , que les altres nenes i el papi fa mooolt que dormen. El pis està en silenci i jo no paro de pensar mil coses....
shhhttt.....bona nit....quin silenci meeees macooo, ara a dormir..demà , mirar contes i llibres i pelis d la biblioteca, fer banderes , etc etc...ara a descansar .

No hay comentarios:

Publicar un comentario