miércoles, 21 de diciembre de 2011

El blog , nosaltres i el dia d'avui.

Aquest blog es per explicar diferents coses, totes relacionades amb la vida conscient. M'agrada i a casa ns agrada  analitzar ls coses, prendre be les decisions ( pensant tot bé) i ser conscients de tot. Ens agrada no fer les coses " prque si ", " perque toca ", " perque ho fa tothom "...ens agrada decidir be les coses, i ser responsables, coherents ...
tenir clar com veiem les coses, com les sentim, actuar segon sentim...
tenim clar que s'han d'anar revisant les coses i que no podem fer una cosa de tal manera prque un dia ho vam decidir aixi, les coses van canviant, nosaltres anem canviant i ens agrada revisar-ho sempre tot , plantejar-nos-ho molt sempre tot, anar canviant sempre tot el qu calgui..
ens agrada aprendre de tot el que passa i ens passa a la vida i aprendre i crèixer de tot el que ens passa al nostre voltant.
No creiem en la casualitat, i  pensem que tot passa per alguna cosa i ens agrada estar molt pendent de les emocions , de que sentim i perque ho sentim...
Fa dos mesos va nèixer la nostra tercera filla , va ser , com l'anterior part, un part a casa , un part natural molt maco !
Tenim tres princeses i fem escola a casa i ens agrada passar moltes hores amb elles i gaudir molt de ser pares ! a mi m'encanta ser mama !!! a la peque li dono LME ( lactancia materna exclusiva ) i m'encanta donar-li l pit i se que es el millor per ella !
Ja us aniré explicant coses..
i ara us parlo del dia d'avui.  Avui és dia 21 Desembre, dia del solstici d'hivern , també diuen que avui és l dia d e " Yulle", aqusta tarda els he explicat coses de tot això a les 2 nenes grans de casa .
I hm parlat de les nits mes llargues i més curtes de l'any, del sol, de la importancia d la llum del sol n difrents aspectes..
" Yule " és la festivitat que celebra el simbolisme del ressorgir de la llum i l'esperança.
Us sguiré explicant més coses !

2 comentarios:

  1. Quina idea més bona fer aquest blog ! Quina temàtica més xula! A mi també m'agrada portar una vida conscient, i llegint-te m'ha agradat moltíssim sentir-me en la mateixa onda.

    Com m'agrada això que has escrit! Quina sintonia que sento amb tu, noia!

    Per cert, tens novio?

    ResponderEliminar
  2. jajajaja m'agrada que siguis tu la meva parella i el papi de les nostres 3 princeses!!!! im'ha agradat el tu comentari aqui, jijiji !em fa molta il.lusió aquest blog !!!!
    petons.

    ResponderEliminar